Funkytime: of hoe je je spreadsheet met je urenregistratie kan weggooien…

 

 

Ik werk als Virtual Assistant en heb een heel aantal klanten te bedienen. Prestaties die ik lever voor klanten hebben een bepaalde code, er zijn prijsafspraken, verplaatsingskosten, urenregistratie etc.. Aanvankelijk gebruikte ik hiervoor een spreadsheet. Door de toename van projecten en afspraken was het gebruik van Excel niet langer haalbaar.

In mijn zoektocht naar een geschikt  pakket om mijn urenregistratie bij te houden stootte ik op www.Funkytime.com. Ik werk er al een jaar of wat mee en ben meer dan tevreden. Het pakket is GRATIS, voor extraatjes kan je een abonnement nemen.

Ondertussen test ik de betà-versie en ik wil deze jongens een boost geven door hun bestaan met mijn netwerk te delen.

Voor alle NWIB’ers dus de voordelen op een rijtje:

Timesheet: tijd bijhouden en aanrekenen was nog nooit zo gemakkelijk. Voeg meteen uw onkosten toe, zodat u geen euro te weinig doorrekent.

Projecten: onmiddellijk hebt u van alle projecten uw tijdsbesteding bij de hand. Zo ziet u dadelijk welke projecten uw topverdieners zijn.

Rapporten: timesheet per project, per week, per maand. Klik, klik en print. Klaar om als bewijsstuk bij uw factuur te voegen.

Volledig online: dus geen licenties kopen, geen software installeren, geen updates en geen maintenance. Browse snel naar uw eigen tijd.

Geen eiland: u kunt uw data exporteren. Binnenkort is het zelfs mogelijk om samen te werken met andere FunkyTime-gebruikers.

Gratis: van tijd tot timesheet is en blijft FunkyTime gratis voor studenten en freelancers. De uitbreidingen betalen onze rekening.

Veel plezier met deze handige tool !

Zeg het voort!

Céline Vroman

Zaakvoerder Virtual Assistance. VIRTUAL ASSISTANCE biedt secretariële en administratieve ondersteuning. Wij helpen ondernemers en KMO’s op een snelle en accurate manier wanneer zij voor een aantal uren per week, tijdelijk en/of onverwacht zakelijke ondersteuning nodig hebben op administratief vlak.

More Posts - Website

Gerelateerde Posts:

About Céline Vroman

Zaakvoerder Virtual Assistance. VIRTUAL ASSISTANCE biedt secretariële en administratieve ondersteuning. Wij helpen ondernemers en KMO’s op een snelle en accurate manier wanneer zij voor een aantal uren per week, tijdelijk en/of onverwacht zakelijke ondersteuning nodig hebben op administratief vlak.
This entry was posted in Relevante artikels and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *